Умови сервісного обслуговування:
1. Для виконання гарантійного ремонту/обміну або безкоштовного сервісного обслуговування клієнт повинен надати:
– інформацію щодо замовлення,
– бірку прикраси,
– гарантійний талон.
2. Безкоштовне сервісне обслуговування передбачає усунення прихованих дефектів, які проявились протягом 14 днів після отримання виробу, що виникли з вини виробника:
– не працює застібка в підвісці чи браслеті,
– випав камінець в будь-якому виробі.
3. Безкоштовне сервісне обслуговування не розповсюджується на вироби:
– що мають механічні пошкодження,
– сліди взаємодії з лужними миючими засобами,
– речовинами що містять хлор і йод,
– засобами, що містять ртуть та її сполуки, а також різноманітними косметичними засобами та кремами.
У разі виявлення прихованих дефектів покупець має право звернутись до менеджерів компанії для уточнення деталей і консультації стосовно Вашого випадку.