Умови сервісного обслуговування:

1. Для виконання гарантійного ремонту/обміну або безкоштовного сервісного обслуговування клієнт повинен надати:

– інформацію щодо замовлення,

– бірку прикраси,

– гарантійний талон.

2. Безкоштовне сервісне обслуговування передбачає усунення прихованих дефектів, які проявились протягом 14 днів після отримання виробу, що виникли з вини виробника:

– не працює застібка в підвісці чи браслеті,

– випав камінець в будь-якому виробі.

3. Безкоштовне сервісне обслуговування не розповсюджується на вироби:

– що мають механічні пошкодження,

– сліди взаємодії з лужними миючими засобами,

– речовинами що містять хлор і йод,

– засобами, що містять ртуть та її сполуки, а також різноманітними косметичними засобами та кремами.

У разі виявлення прихованих дефектів покупець має право звернутись до менеджерів компанії для уточнення деталей і консультації стосовно Вашого випадку.